На нашому сайті Ви можете вибрати потрібну кравецьку колодку або подушку і замовити їх виготовлення.
Ми не є інтернет-магазином, не тримаємо склад і у нас немає офлайн магазину.
Всі колодки і подушки виготовляються виключно на замовлення.

Термін виконання замовлень може змінюватися з плином часу в залежності від ступеня завантаження майстерні і кількості замовлень в черзі.

ОПЛАТА

Ви можете сплатити Ваше замовлення:

  • На наш розрахунковий рахунок - по факту виконання замовлення перед його відправкою. Менеджер додатково повідомить Вам реквізити після узгодження всіх деталей замовлення;
  • Післяплатою  - при отриманні замовлення кур'єру, або у відділеннях Нової Пошти, Укрпошти, або Justin.

ДОСТАВКА

  • Доставка всіх замовлень здійснюється кур'єрськими службами Нова ПоштаУКРПОШТА і Justin.
  • Доставка, на Ваш вибір, может здійснюватись до відділення обраної Вами кур`єрської служби, або адресно - на вказану Вами адресу.
  • Вартість доставки розраховується безпосередньо вибраними Вами кур'єрськими службами і логістичними компаніями.

ЗВЕРНІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, УВАГУ

  • Відправка всіх готових замовлень здійснюється один раз на тиждень в залежності від завантаження майстерні та найближчого відділення перевізника, яке відповідає габаритам вашого відправлення.
  • Оплату доставки посилки і пересилання грошей (оплату за вироби) здійснює покупець.
  • Транспортна упаковка оплачується замовником відповідно до тарифів обраної кур'єрської служби.
    Пам'ятайте: ретельна упаковка вашого замовлення спеціальними матеріалами і розміщення його в коробці значно підвищує ймовірність того, що ви отримаєте бажаний виріб неушкодженим.
  • Ми не несемо відповідальність за збереження замовленого вами виробу під час і після транспортування перевізником. Поставтеся, будь ласка, до цього з розумінням.
    Зі свого боку, ми намагаємося максимально добре упакувати вироби, або простежити, що б їх добре запакували представники служб доставки. Таким чином, ми робимо все можливе зі свого боку, що б вироби потрапили до вас в руки такими, як ми їх вам відправили - цілими, неушкодженими і придатними до використання.
    Якщо ви при отриманні посилки помітили, що упаковка посилки (коробка або шось інше) пошкоджена - негайно зверніться до менеджера відділення або кур'єра і в його присутності проведіть фото / відео-фіксацію і ретельний огляд та опис вмісту посилки та ушкоджень.