На нашому сайті Ви можете вибрати потрібну кравецьку колодку або подушку і замовити їх виготовлення.
Ми не є інтернет-магазином, не тримаємо склад і у нас немає офлайн магазину.
Всі колодки і подушки виготовляються виключно на замовлення.

Всі замовлення приймаються в роботу виключно після отримання передплати на розрахунковий рахунок в розмірі не менше 30% від суми замовлення.

Якщо у Вас виникли питання по оплаті або доставці, ми обов'язково допоможемо і разом з вами підберемо найбільш оптимальний для вас метод оплати і доставки.

Всі замовлення приймаються в роботу виключно після отримання передплати на розрахунковий рахунок в розмірі не менше 30% від суми замовлення.

  • Накладений платіж - оплата при отриманні товару кур'єру, або у відділеннях Нової Пошти, Укрпошти, або Justin.

         У разі післяплати, при отриманні замовлення оплачується різниця між підсумкової вартістю замовлення і передплатою.

  • Оплата на розрахунковий рахунок.
  • Оплата для замовлень з доставкою за межі України обговорюється індивідуально.

ЯК ЗРОБИТИ ОПЛАТУ НА РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК?

Оплата здійснюється безпосередньо на наш банківський рахунок з Вашої картки або Вашого поточного рахунку. Реквізити для оплати ми надішлемо Вам після обробки замовлення і уточнення всіх його деталей.

Зверніть увагу! Відправити оплату за Ваше замовлення на наш розрахунковий рахунок можна онлайн. Для цього не обов'язково йти до банку!

Ви можете здійснити оплату карткою, або шляхом перерахування коштів з Вашого поточного рахунку ОНЛАЙН. Це можна зробити через застосунок вашого банку (наприклад, Приват24, Ощад24 / 7 та ін.), встановлений на смартфоні, або онлайн-банкінг вашого банку (на комп'ютері через браузер).

В поле "Призначення платежу" ОБОВ'ЯЗКОВО вкажіть Ваші ПІБ та номер замовлення.

Якщо Ви не знаєте як зробити переказ зі своєї карти на розрахунковий рахунок, ми пропонуємо Вам скористатися будь-яким з перерахованих нижче сервісів на Ваш вибір.

Для переходу до оплати онлайн натисніть на посилання будь-якого з перерахованих сервісів.

Ви так само можете скористатися будь-яким іншим зручним для Вас сервісом для оплати.

  • Через відділення Нової Пошти, УКРПОШТИ і Justin на території України.
  • Самовивіз. Ми можемо ЗАЗДАЛЕГІДЬ домовитися про зустріч і Ви можете по готовності забрати вироби в / поруч з ТЦ Полярний (м. Київ, Оболонський район, Мінський масив).
  • Доставка замовлень за межі України обговорюється індивідуально.

ЗВЕРНІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, УВАГУ

  • Відправка готових замовлень здійснюється двічі на тиждень: середа, субота.
  • Оплату доставки посилки і пересилання грошей (оплату за вироби) здійснює покупець.
  • Упаковку також оплачує замовник. Нова Пошта, наприклад, здійснює відправлення посилок виключно в картонних коробках. Якщо ви не хочете отримати замовлений виріб в коробці і оплачувати упаковку, повідомляйте, будь ласка про це заздалегідь.
    Пам'ятайте:
    ретельна упаковка вашого замовлення спеціальними матеріалами і розміщення його в коробці значно підвищує ймовірність того, що ви отримаєте бажаний виріб неушкодженим.
  • Ми не несемо відповідальність за збереження замовленого вами виробу під час і після транспортування перевізником. Поставтеся, будь ласка, до цього з розумінням.
    Зі свого боку, ми намагаємося максимально добре упакувати вироби, або простежити, що б їх добре запакували представники служб доставки. Таким чином, ми робимо все можливе зі свого боку, що б вироби потрапили до вас в руки такими, як ми їх вам відправили - цілими, неушкодженими і придатними до використання.
    Якщо ви при отриманні посилки помітили, що упаковка посилки (коробка або шось інше) пошкоджена - негайно зверніться до менеджера відділення або кур'єра і в його присутності проведіть фото / відео-фіксацію і ретельний огляд та опис вмісту посилки та ушкоджень.